Volkswagen Id.4 PRO 77 kWh accu 210 kW / 286 pk SUV Elektr. aandrijving · Assistance pakket · Comfort pakket · Multimedia pakket · Trekhaak ·
€ 45.990,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | Z-006-LF Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Id.4 PRO 77 kWh accu 210 kW / 286 pk SUV Elektr. aandrijving · Assistance pakket · Comfort pakket · Multimedia pakket · Trekhaak ·
€ 45.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | Z-006-LF Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maas-De Koning Krimpen aan den IJssel |
Contactpersoon | Co Blok |
Adres | Stormpolderdijk 38 |
Postcode | 2921 LL |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 559500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasdekoning.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2020
Referentienummer: 295949
Productienummer: 295949
Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aandrijving
Actieradius: 572 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.056 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 2.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 77 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 135 kW
Interieur
Interieur: Platinum grey / zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 30-04-2026
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket STANDAARD (inbegrepen):
40 punten check / tenaamstelling / resterende APK / nationale autopas / volledige reinigen en poetsen.
Iedere gebruikte auto van Maas-De Koning leveren wij af met ons "Standaard Afleverpakket". Dit kosteloze afleverpakket houdt in: 40 punten check, tenaamstellen, resterende APK, nationale autopas en volledig reinigen en poetsen. NB: met dit pakket neemt u de auto mee zoals hij bij ons op voorraad staat, zonder onderhoudsbeurt of garantie. Kiest u liever voor extra zekerheid en garantie? Dan bieden wij het "Approved Afleverpakket". Informeer bij onze verkopers naar de mogelijkheden en meerprijzen hiervan.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Afleverpakket APPROVED (€ 595 meerprijs):
geldig voor auto's met minimaal 12 maanden fabrieksgarantie of verlengde garantie / 130 punten check / 12 maanden garantie / minimaal 7.500km of 6 maanden onderhoudsvrij rijden / 1x gratis vervangend vervoer / halve tank brandstof of halve acculading / mobiliteitsgarantie / tenaamstelling / nationale autopas / volledige reinigen en poetsen.
Iedere gebruikte auto van Maas-De Koning leveren wij af met ons "Standaard Afleverpakket". Dit kosteloze afleverpakket houdt in: 40 punten check, tenaamstellen, resterende APK, nationale autopas en volledig reinigen en poetsen. NB: met dit pakket neemt u de auto mee zoals hij bij ons op voorraad staat, zonder onderhoudsbeurt of garantie. Kiest u liever voor extra zekerheid en garantie? Dan bieden wij het "Approved Afleverpakket". Informeer bij onze verkopers naar de mogelijkheden en meerprijzen hiervan.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 628 min
Met zijn ergonomische kwaliteiten voelt het achter het stuur alsof u thuis komt; u voelt u veilig, alles om u heen ademt kwaliteit. Dat doet een Volkswagen met u, en dat geldt ook voor deze ID.4 Pro 77 kWh accu. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken we
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.