Volkswagen Jetta 1.6 FSI Comfortline
€ 2.750,-
Bouwjaar | 14-06-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.435 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 48-SX-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.435 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 48-SX-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Köse Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusstraat 48 |
Postcode | 3133 EN |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2239608 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koseautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2006
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.246 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4653 x 1781 x 1474 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Super nette en goed onderhouden Jetta, Rijd en schakelt echt top!
Enkel de hemelkleding is er niet!
= Bedrijfsinformatie =
Onze geadverteerde prijzen zijn meeneem(internet)prijzen!
Onze occasions worden standaard met een nieuwe APK afgeleverd indien er geen APK of minder dan 3 maanden een APK erop zit.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.
Wij berekenen geen afleverkosten, maken van een proefrit, Inruilen, financieren en verzekeren van uw huidige auto is allemaal mogelijk bij ons op locatie.
Kijk voor meer informatie op www.koseautos.nl of neem direct contact op met 06-57 46 06 08
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met de adverteerder.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.