Volkswagen Passat 1.4 TSI 123PK Comfortline Executive Edition Bluemotion / Zwenkbare Trekhaak / Achteruitrijcamera / Stoelverwarming / 16 LMV
€ 14.950,-
Bouwjaar | 02-04-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.243 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 4-TNT-69 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Passat 1.4 TSI 123PK Comfortline Executive Edition Bluemotion / Zwenkbare Trekhaak / Achteruitrijcamera / Stoelverwarming / 16 LMV
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.243 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 4-TNT-69 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autodealer (Forepark) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 120 |
Postcode | 2491 BC |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2013 - okt. 2014
Modelcode: B7, 3C
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 182 x 149 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.373 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Zakelijk rijden is vaak kilometers vreten. Dat wilt u dan wel graag veilig, comfortabel en representatief doen, toch? Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat ziet er dan ook uit als nieuw. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Schouders en onderrug krijgen een VIP-behandeling door de zitcomfortpakket. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.
De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Een aanhanger of caravan kan ook mee, dankzij de elektrisch inklapbare trekhaak Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Op het stuur bevinden zich ook de schakelaars waarmee u de audio bedient. De Volkswagen is standaard voorzien van: sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, buitentemperatuurmeter en automatisch dimmende buitenspiegels.
In de Volkswagen Passat heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Hill hold control houdt de handrem vast op een helling. Wegrijden was nog nooit zo gemakkelijk. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.