Volkswagen Passat 1.5 TSI R-Line Sport 150Pk Automaat PANORAMADAK, APPLE CARPLAY, GROOT NAVI, MASSAGE STOELEN, 360 CAMERA, VIRTUAL COCKPIT, MEMORY SEATS, CAMERA, DYNAUD
€ 23.945,-
Bouwjaar | 17-12-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.969 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | T-223-FZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat 1.5 TSI R-Line Sport 150Pk Automaat PANORAMADAK, APPLE CARPLAY, GROOT NAVI, MASSAGE STOELEN, 360 CAMERA, VIRTUAL COCKPIT, MEMORY SEATS, CAMERA, DYNAUD
€ 23.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.969 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | T-223-FZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2018 - okt. 2019
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieurkleur: Wit
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
PROEFRIT MAKEN? LAAT WETEN DAT JE LANGSKOMT!
AUTOCENTRUM KRIMPENERWAARD IS UITGEGROEID TOT EEN BEGRIP IN HEEL NEDERLAND. WIJ BEDIENEN MEER DAN 10.000 KLANTEN PER JAAR, EN DUS KAN HET DRUK ZIJN BIJ ONS, ZEKER OP ZATERDAG. OM IEDEREEN ZO GOED MOGELIJK TE HELPEN VRAGEN WIJ JE VRIENDELIJK OM EEN AFSPRAAK BIJ ONS IN TE PLANNEN. EEN BEZOEK ZONDER AFSPRAAK KAN WACHTTIJD MET ZICH MEEBRENGEN.
Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Volkswagen Passat de beste rijprestaties. Het is een dealeronderhouden auto die 55969 kilometer heeft gelopen, het bouwjaar is 2020. De sportieve en hightech ambiance is geheel te danken aan de R-Line styling. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Passat is een dealeronderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Van binnen is deze Volkswagen Passat mooi uitgevoerd met een classy lederen interieur. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen met massagefunctie. Net als uw bijrijder! Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, verwarmbare voorruit, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. De kracht van de 360 graden camera op deze auto resulteert in optimale zichtbaarheid en veiligheid. Adaptive cruise control houdt de ingestelde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.