Volkswagen Passat 2.0 TDI Trendline Airco Cruise Control

€ 1.895,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-01-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.458 km
Deuren 4
Kenteken 94-SG-LN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Passat 2.0 TDI Trendline Airco Cruise Control


€ 1.895,-

Algemeen

Bouwjaar 12-01-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 219.458 km
Deuren 4
Kenteken 94-SG-LN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto op Afspraak
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Touwbaan 1
Postcode 2352 CZ
Plaats Leiderdorp
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23591935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-op-afspraak.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 209 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 147 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.429 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal

- Airco
- Cruise Control

= Bedrijfsinformatie =

Op Zaterdag SOMS eerder GESLOTEN altijd even bellen

Door onze grote voorraad zijn we via mail en whatss app zeer slecht bereikbaar bij vragen of interesse BELLEN AUB!!!

VIA MARKTPLAATS CHAT WORDT NIET GEREAGEERD ( Niet omdat we niet willen maar omdat het gewoon niet haalbaar is gezien de gemiddeld 500 berichten die we er op krijgen is het niet mogelijk te filteren en te antwoorden voor vragen gelieve te bellen )

PROEFRIJDEN op AFSPRAAK!!!!

Inruil en Financiering Mogelijk!!!!

Bel voor meer informatie 06 23 59 19 35

www.auto-op-afspraak.nl

www.autoopafspraak.nl

Auto op Afspraak
Touwbaan 1
2352cz Leiderdorp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie