Volkswagen Passat 2012 1.6 TDI BlueMotion 246.D KM EURO 5
€ 4.950,-
Bouwjaar | 15-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.323 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 46-XJH-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.323 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 46-XJH-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nationale Autopark B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogeveenenweg 34 |
Postcode | 2913 LV |
Plaats | Nieuwerkerk aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nationaleautopark.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.443 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4881 x 1820 x 1536 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
EXPORT PRIJS
EX BPM
DEPOSIT: 800
DRIVE SUPER !!
MOTOR 100%
EURO 5
Volkswagen Passat Variant
1.6 TDI Comfortline BlueMotion
search
46-XJH-7
Deze Volkswagen Passat Variant komt uit 2012, werd geleverd van 01-11-2010 tot 30-06-2014 en kostte toen € 36.975,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,4 liter per 100 km en hij weegt 1443 kg. De APK is geldig tot 19-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 451,33 per kwartaal.
Volkswagen Passat Variant
1.6 TDI Comfortline BlueMotion
search
46-XJH-7
Deze Volkswagen Passat Variant komt uit 2012, werd geleverd van 01-11-2010 tot 30-06-2014 en kostte toen € 36.975,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,4 liter per 100 km en hij weegt 1443 kg. De APK is geldig tot 19-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 451,33 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
ADRES: HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE: 2913 LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31108082936
E-mail: info@nationaleautopark.nl
WHATSAPP NUMMER : +31108082936
Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK
Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij zijn helaas sporadisch bereikbaar via Marktplaats.
Voor een snellere reactie kunt u ons bereiken via WhatsApp op het nummer +31108082936.
Nationale Autopark B.V
OPENINGSTIJDEN :
MAANDAG: 10:00 T/M 18:00
DINSDAG: 09:00 T/M 18:00
WOENSDAG: 09:00 T/M 18:00
DONDERDAG: 09:00 T/M 18:00
VRIJDAG: 09:00 T/M 18:00
ZATERDAG: 1
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.