Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Elegance Business R
€ 23.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.871 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-393-FK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.871 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-393-FK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Niet Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westeinde 37 |
Postcode | 2969 BM |
Plaats | Oud-Alblas |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 701728 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 46816749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.denietautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (€ 295): -auto poetsen -minimaal half jaar apk -technische controle -tenaamstelling + e.v.t. vrijwaren inruil auto -1 maand garantie (motor+bak)
- Standaard (€ 495): -auto poetsen -minimaal 10 maanden apk -tenaamstelling + evt vrijwaren inruil voertuig -onderhoud naar fabrieksopgave -technische controle -3 maanden garantie
- standaard extra (€ 895): -auto poetsen -minimaal 10 maanden apk -tenaamstelling + evt vrijwaren inruil voertuig -onderhoud naar fabrieksopgave -technische controle -6 maanden garantie
- Uitgebreid (€ 1.299): -auto poetsen -minimaal 10 maanden apk -onderhoud naar fabrieksopgave -technische controle -tenaamstelling + evt vrijwaren inruilauto -halve tank brandstof -12 maanden garantie
Deze Volkswagen Passat Variant komt uit 2020, werd geleverd van 28-08-2019 tot 31-07-2020 en kostte toen € 43.990,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1498 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 214 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1370 kg. De APK is geldig tot 28-01-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
De Niet automotive, is een onderneming van vader en zoon.
Wij zijn veel onderweg en vragen u daarom ook mocht u een auto willen bezichtigen, of als u vragen heeft telefonische contact op te nemen?
Dit kan via het telefoonnummer 06-46816749.
Openingstijden op afspraak dit kan ook s'avonds of in het weekend. (zondags volledig gesloten)
Ook is het mogelijk om een auto te bezichtigen op locatie. We spreken dan met u een locatie af bijvoorbeeld bij u thuis om de auto te kunnen bezichtigen.
De getoonde prijzen zijn meeneem prijzen.
Mocht u iets toe willen voegen of langere garantie willen is dat altijd bespreekbaar.
Ook is het mogelijk om v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.