Volkswagen T-Cross 1.0 115pk TSI R-Line Edition / Achteruitrijcamera / Verwarmbare voorstoelen / Velgen 'Misano', 18 inch lichtmetaal
€ 35.995,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.832 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S1-21-96 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 115pk TSI R-Line Edition / Achteruitrijcamera / Verwarmbare voorstoelen / Velgen 'Misano', 18 inch lichtmetaal
€ 35.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.832 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S1-21-96 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ames Zwijndrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 350 |
Postcode | 3331 LG |
Plaats | Zwijndrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6126755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ames.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 1.155 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Onverwoestbaar als merk. Al jaren en jaren. Wat kunnen we nog meer zeggen? Volkswagen. Das Auto. Door de R-Line styling heeft deze Volkswagen T-Cross een stoer en krachtig uiterlijk. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze T-Cross duidelijk te zien is. De onderhoudshistorie van deze auto is bekend. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. De koplampen zijn voorzien van matrix LED-verlichting waarmee u aanzienlijk verder kan kijken in het donker. Het systeem past zelf de lichtstraal aan op het moment tegenliggers verblind kunnen worden. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoals remote services. Met een speciale app maakt u overal verbinding met de auto. Zo kunt u functies activeren en controleren. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Ook draadloos opladen, multifunctioneel lederen stuur, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel horen tot de voorzieningen op deze auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.