Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 110PK Style Plus VIRTUAL COCKPIT-CAMERA-PDC-ADAPT CRUISE-LED-ECC-NAVI by CARPLAY
€ 30.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 16-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.373 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-428-PD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 110PK Style Plus VIRTUAL COCKPIT-CAMERA-PDC-ADAPT CRUISE-LED-ECC-NAVI by CARPLAY
€ 30.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.373 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-428-PD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Tanis |
Contactpersoon | Remo Tanis |
Adres | Noordkade 44 |
Postcode | 2741 EW |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 610812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 54764567 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijftanis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Ledig gewicht: 1.190 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Garantie: 12 maanden
Garantie: Op deze auto krijgt u 12 maanden garantie volgens BOVAG voorwaarden
Duitse automerken hebben een onverwoestbare reputatie als het gaat om kwaliteit en prestaties. Geen wonder want qua constructie, vooruitstrevende techniek en betrouwbaarheid is de concurrentie dun gezaaid. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze T-Cross duidelijk te zien is. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Dankzij de stoelverwarming heeft u in deze auto nooit meer last van een koude rug of koude benen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Muziek luisteren wordt genieten met het high performance audiosysteem. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Onderweg uw smartphone opladen zonder gedoe met stekkers en kabels? Dat kan, met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Bovendien zorgt de adaptive cruise control dat u de juiste afstand houdt tot uw voorligger. De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De automatische veiligheidssystemen in deze Volkswagen fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.