Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life
€ 19.995,-
Bouwjaar | 27-12-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.295 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-887-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-12-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.295 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-887-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Noorddijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Elektraweg 1 |
Postcode | 3144 CB |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5912000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 41233755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonoorddijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De prijs van de auto betreft een rijklaar prijs. Dit houd in dat de wij geen bijkomende kosten hanteren voor het afleverpakket.
- Onderhoud a.d.h.v. fabrieksschema
- € 35,- brandstof
- Volledige poetsbeurt
Uiteraard biedt Noorddijk ook passende mogelijkheden op het gebied van verzekeringen en financieringen.
Heeft u online een auto bij ons gezien waarover u meer informatie wilt ontvangen? Neem dan contact op met één van onze verkopers, zij informeren u over de
mogelijkheden. Dit kan telefonisch 010-5912000 of 06-41233755
Of per mail of via Whatsapp.
Bij Automobielbedrijf Noorddijk kunt u al sinds 1967 terecht voor alles wat met uw auto te maken heeft.
Naast de aanschaf of het lease van deze betrouwbare voorraadauto zijn wij u graag van dienst met persoonlijke service en onderhoudswerkzaamheden, schadeherstel en alle andere aanvullende diensten. Wij leveren alle occasions (vanaf €4500,- en max. 150000 km) standaard met de 'direct wegrijden prijs' incl 12 maanden Bovag garantie.
Heeft u vragen of wilt u direct een offerte (eventueel incl. financiering , verzekering of private lease) ontvangen? Bel dan met 010-5912000. Wij helpen u graag !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.