Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-line | Dodehoek detectie | Climate control | CarPlay | Adaptieve Cruise control | Digital cockpit Pro | Parkeersensoren |
€ 21.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.286 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-232-ZH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-line | Dodehoek detectie | Climate control | CarPlay | Adaptieve Cruise control | Digital cockpit Pro | Parkeersensoren |
€ 21.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.286 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-232-ZH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoogenboom Inkoop Center Vlaardingen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogstad 401 |
Postcode | 3131 KX |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4454455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoogenboom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Modelcode: C113LV
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 411 x 176 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Ul,titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket Gebruikt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Minimaal 6 maanden geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Welkom bij Auto Hoogenboom Occasions Center Vlaardingen! Leuk dat u interesse heeft in een van onze mooie occasions. Bij het inkopen van onze occasion voorraad selecteren wij alleen de beste auto's. Ons doel? U zo veel mogelijk zekerheid bieden en onbezorgd rijplezier bezorgen. Zo worden al onze occasions standaard geleverd met het Auto Hoogenboom BASIS pakket. Daarmee staat uw auto bij aflevering volledig gecontroleerd, gereinigd, én inclusief 12 maanden BOVAG-garantie voor u klaar. Met nog meer zekerheid de weg op? Kies dan voor het ZEKER pakket!
Bij Auto Hoogenboom is het ook mogelijk om uw auto te verzekeren of te financieren. Bij een financiering kiest u een gewenst maandbedrag op basis van uw aanbetaling, de looptijd en slottermijn (niet verplicht). Na de betaling van uw eventuele slottermijn is de auto 100% van u! Kies uw verzekering vanuit het merk via Auto Hoogenboom en profiteer van talloze voordelen zoals bijvoorbeeld 3 jaar aanschafwaarde dekking.
Deze auto kunnen wij snel leveren. Meer weten over deze occasion? Wij nodigen u graag uit om deze auto in onze showroom aan het Hoogstad 401 in Vlaardingen te bekijken. Voor meer informatie of een proefrit kunt u contact opnemen met ons via occasions.vlaardingen@autohoogenboom.nl of via 010 - 410 56 00.
Onze prijzen zijn inclusief btw & BPM. Aanbod onder voorbehoud van druk- en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.