Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line VIRTUAL NAVI KEYLESS GO CAMERA110PK
n.o.t.k.
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.386 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.386 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hogendorp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 29 |
Postcode | 3133 EE |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42479253 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhogendorpautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4108 x 1760 x 1584 cm
Wielbasis: 2.551 cm
Inhoud laadruimte: 455/1.281 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.198 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/45R18
Financieren mogelijk.
Bent u (startende) ondernemer, zzp-er of particulier.
En wilt u financieren dat kan bij Van Hogendorp Auto's, we gaan direct aan de slag voor u
? Binnnen 24 uur een offerte/goedkeuring
? U bepaald uw aflostermijn.
? Met of zonder aanbetaling.
? Zonder jaarcijfers.
? U bepaald hoeveel u aflost en hoelang.
? Auto is van u, ook na het aflossen.
? Geen kleine letters, of onaangename verrassingen.
Communicatie is bij ons een pré, we houden nauw contact tijdens het proces zodat u goed op de hoogte blijft.
Wilt u meer informatie, neem gerust contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.
Geheel vrijblijvend.
Onze afleverpakketten zijn in de prijs inbegrepen, geen bijkomende kosten!
Denk aan:
? Minimaal 6 maanden garantie. (Eventueel fabrieksgarantie)
? Geldig APK bij aflevering 1 jaar.
? Auto's worden afgeleverd met poetsbeurt.
? Kilometer garantie.
? Ongevalvrij.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.