Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style | DSG o R-Line o Virtual o Camera o Clima
€ 22.400,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-01-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.344 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-456-DZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.344 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-456-DZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Kampioen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaaldijk 40 |
Postcode | 2741 PA |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 228888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasionkampioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
? OCCASION KAMPIOEN IS ONDERDEEL VAN DEALERGROEP MULDER-MAZDA. Wij zijn al ruim 50 jaar actief in de automobielbranche en beschikken over kennis, ervaring én vakkundige medewerkers om u op de juiste wijze van dienst te kunnen zijn. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG én RDW-erkend.
/// OVER DEZE AUTO:
? De auto is afkomstig van de eerste eigenaar.
? Bij binnenkomst is de auto vakkundig geïnspecteerd in onze moderne werkplaats.
? De kilometerstand is logisch verklaarbaar en aantoonbaar middels een RDW-Voertuigrapport. (NAP)
? De auto is aantoonbaar onderhouden conform het voorschrift van de fabrikant.
_
/// OVER OCCASION KAMPIOEN:
? Wij zijn onderdeel van dealergroep Mulder-Mazda; een familiebedrijf opgericht in 1954.
? Wij zijn lid van de BOVAG én RDW-erkend.
? Onze showroom is gevestigd in Waddinxveen; slechts 30 minuten rijden van Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
? Alle auto's die wij aanbieden zijn vakkundig geïnspecteerd door onze ervaren monteurs.
? Wij ruilen graag uw huidige auto in tegen een eerlijke prijs.
? Onze klanten beoordelen ons met een 9+
_
/// BEZICHTIGING EN PROEFRIT? WELKOM!
Binnen onze openingstijden bent u van harte welkom. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij echter uw bezoek vooraf kenbaar te maken. U kunt ons als volgt bereiken:
? Telefoon: (0182) 22 88 88
? E-mail: sales@occasionkampioen.nl
? WhatsApp: (0182) 22 88 88
_
/// ONZE OPENINGSTIJDEN:
? Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:30 uur.
? Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.