Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style R Line<> 18' Lm,Cam,Afn Trekhaak
€ 19.300,-
Bouwjaar | 17-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.005 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-847-HR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.005 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-847-HR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van 't Hoog |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 9 |
Postcode | 2964 LG |
Plaats | Groot Ammers |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevanthoog.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nette 1 ste eigenaar auto voorzien van nationale auto pas en onderhoudshistorie .
bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket, wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, Airco onderhoudsbeurt, 15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.
onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck en daarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage van 't Hoog is een allround autobedrijf dat dit jaar 45 jaar bestaat.
Service staat bij ons hoog in het vaandel.
Door een gemoedelijk familiebedrijf te blijven met een sterk team medewerkers kunnen we dit realiseren. Niet voor niets scoren we een mooie 9 op klantenvertellen.nl.
Bij aankoop kunnen wij je volledig ontzorgen met ons afleverpakket. Wij leveren de auto dan met 1 jaar Bovag garantie, een complete onderhoudsbeurt, nieuwe APK, airco onderhoudsbeurt,
15.000 km onderhoudsvrij, tenaamstelling en een gratis einde garantiecheck.
De kosten voor dit pakket bedragen slechts 995,- euro. Je bent dan verzekerd van een top onderhouden auto waarbij je het eerste jaar niet voor onverwachte kosten komt te staan.
Het onderhoudspakket is overigens niet verplicht, voor de vraagprijs leveren wij de auto met een geldige APK en een aflevercheck waarbij alle vloeistoffen gecontroleerd worden.
De 12 maanden Bovag garantie is van toepassing bij auto's vanaf € 4500,-
Voor bedrijfswagens is de Bovag garantie standaard 3 maanden.
De optielijst is met grote zorg samengesteld.
Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is.
Wij raden u dan ook aan om de opties en accessoires zorgvuldig te controle
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.