Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Comfort&Design
€ 6.999,-
Bouwjaar | 08-10-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.965 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 24-NGS-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-10-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.965 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 24-NGS-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mario van der Helm |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sniepweg 13A |
Postcode | 2742 AR |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13183820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4550 x 1809 x 1706 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nieuwe apk keuring bij aflevering.
= Bedrijfsinformatie =
Prijswijzigingen, advertentie- en typefouten voorbehouden. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Kijk voor meer foto's en details op www.autobedrijfmariovanderhelm.nl
Indien niet bereikbaar bel telefoon nummer; 06-85682033 of op telefoon nummer; 0182-612489
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.