Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid 2x R-Line / AUTOMAAT/ PANO/ 245 PK/ PARK. SENSOREN/ DODE HOEK/ LED/ STOEL VERWARM. V EN A/ STUUR VERWARM./ KEYLESS/ ADAPT. CRUISE/ APP
€ 39.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 21-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.474 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid 2x R-Line / AUTOMAAT/ PANO/ 245 PK/ PARK. SENSOREN/ DODE HOEK/ LED/ STOEL VERWARM. V EN A/ STUUR VERWARM./ KEYLESS/ ADAPT. CRUISE/ APP
€ 39.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.474 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Honselersdijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 8 |
Postcode | 2675 BC |
Plaats | Honselersdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 639850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrugautohonsel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2021 - mei 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 58 liter
Actieradius: 47 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 186 x 167 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.711 kg
Laadvermogen: 639 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Het is een nette en comfortabele auto, deze Volkswagen Tiguan. Hij heeft 45474 kilometer gelopen, de onderhoudsgeschiedenis is bekend. Van binnen en van buiten is deze Volkswagen Tiguan uitgevoerd in R-Line styling. Sportief, stoer, eigenwijs. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Tiguan. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie verzorgen de aandrijving van deze SUV. U zult maar een handje tekort komen bij het inladen... dan is de elektrisch bedienbare achterklep een uitkomst. En wat een heerlijk vrij gevoel geeft dat elektrisch bediende glazen panorama dak! De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! De slimme koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-verlichting. Altijd maximaal zicht, nooit verblinding bij de tegenligger. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer zwarte hemelbekleding, dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.
Pas de interface van uw cockpit moeiteloos aan. Het is mogelijk door het digitale dashboard in deze auto. Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem. Daarbij kunt u deze ook bedienen met de knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.