Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport l SCHUIFDAK l NAVI l PDC
n.o.t.k.
Bouwjaar | 13-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-609-NN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-609-NN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A tot Z Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mandenmakerstraat 5 |
Postcode | 2984 AS |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39272365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.atotzautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.401 kg
Laadvermogen: 679 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie 1 maand: Wij bieden deze auto aan met een garantiedekking van 1 maand bij de prijs inbegrepen ! Hiermee kunt u zorgeloos genieten van uw nieuwe auto. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
Keurige Volkswagen Tiguan 1.4TSI Sport&Style uit het jaar 2013. Deze Tiguan verkeert in super conditie en is voorzien van een volledige voertuigcheck inclusief nieuwe APK en onderhoudsbeurt.
Met deze opties komt u ze niet vaak voor : Inklapbare Trekhaak , Parkeersensoren , Schuifdak , Stoelverwarming , Navigatiesysteem en veel meer.
Betreft een volledig onderhouden auto waarbij de onderhoudsbeurten volgens interval zijn uitgevoerd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.