Volkswagen Tiguan Allspace 1.5 TSI Comfortline Business 150 PK 1e-Eig, V.W.-Dealer-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Trekhaak, Panorama-Schuifkanteldak, 7-Pers, Alarm-KLa
€ 29.390,- incl. BTW
Bouwjaar | 09-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 119.626 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-494-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.495 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan Allspace 1.5 TSI Comfortline Business 150 PK 1e-Eig, V.W.-Dealer-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Trekhaak, Panorama-Schuifkanteldak, 7-Pers, Alarm-KLa
€ 29.390,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 119.626 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-494-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.495 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 296- 300 |
Postcode | 2394 CG |
Plaats | Hazerswoude Rijndijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanschie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2018 - aug. 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.555 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
All-In Service
-12 maanden BOVAG garantie
-12 maanden Europa pechhulp
-Uitgebreide Inspectie
-Minimaal 6 maanden APK
-Vloeistoffen op peil
-Reiniging in- en exterieur
-14 dagen omruilgarantie
Deze auto is uitgerust met een distributieriem, voor de riem staat geen vervanging termijn.
Na 240.000 km dient de riem wel elke 30.000 km te worden gecontroleerd.
Wanneer je achter het stuur van deze Volkswagen Tiguan Allspace kruipt, ervaar je het ongeëvenaarde Duitse vakmanschap die hem tot een klasse apart maakt. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Tiguan Allspace in uitstekende conditie. Een krachtige viercilinder benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. De lederen bekleding geeft het interieur een rijke en luxe uitstraling. De massagefunctie van de verwarmbare voorstoelen is een heerlijke extra optie, waarmee u uw rug en die van de bijrijder een groot plezier doet. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en LED-achterlichten.
Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Al uw favoriete radiozenders letterlijk onder handbereik: dat kan met audiobediening op het stuur. Natuurlijk behoren DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, keyless ent
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.