Volkswagen Touran 1.4 TSI Highline Airco, LMV Motorschade. Motor gaat wel rond
€ 2.500,-
Bouwjaar | 03-02-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-TGJ-18 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-TGJ-18 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Verdel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuideinde 29c |
Postcode | 2371 BP |
Plaats | Roelofarendsveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3316630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoverdel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 179 x 164 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.423 kg
Laadvermogen: 707 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
MOTORSCHADE !!!! Deze Volkswagen Touran komt uit 2010, werd geleverd van 23-11-2006 tot 31-07-2010 en kostte toen € 33.930,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 1423 kg. De APK is geldig tot 14-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Kom vrijblijvend bij ons langs en bekijk onze voorraad.
Aflevering internetprijs met nieuwe APK ook mogelijk. Onze verkopers kunnen u alles vertellen over de verschillende pakketten. Afleverpakketten vanaf EUR 300 met garantie en nieuwe APK. Afleverpakket vanaf EUR 495 met volledige garantie en nieuwe APK voor auto's vanaf EUR 5000.
In onze afleverpakketten zit een afleverbeurt, controle en eventueel vervangen van de distributieriem, extra controle en of vervangen van banden en remmen!
Vraag onze verkopers voor meer informatie over de afleverpakketten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Touran | Meer inhoud
Bij gezinsauto's draait het allemaal om de inhoud. De auto met de grootste inhoud is veelal de beste. Maar het is nog mooier als er ook nog inhoud aan het weggedrag wordt gegeven. Denk daarbij aan moderne techniek die het rijden comfortabeler en veiliger maakt. Om er achter te komen wat de geheel nieuwe Touran precies inhoudt, maakte Autozine een uitgebreide proefrit.
De nieuwe Volkswagen Touran is ruimer, praktischer en slimmer dan voorheen. Moderne techniek maakt het leven met de Touran makkelijker en veiliger. Niet leuk, wel heel verstandig.
Plus
- vlot en zuinig met 2.0 TDI / 1.4 TSI
- zeer ruim
- moderne, bruikbare techniek
Min
- dodehoek-assistent te scherp afgesteld
- matige prestaties 1.6 TDI
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Nadat Volkswagen de eerste generatie van de Touran meerdere keren ingrijpend heeft vernieuwd, is het nu -eindelijk- tijd voor een geheel nieuwe Touran. Een proefrit leert dat het concept achter de auto niet is veranderd. Dit blijft een ruime gezinsauto waarbij de praktische mogelijkheden voorop staan. Door het vertrouwde concept in te vullen met moderne techniek, is een veel betere auto ontstaan.
Dankzij de toegenomen lengte is de ruimte achterin uitstekend. Wanneer de Touran wordt voorzien van de optionele derde zitrij kunnen met enige wil zelfs zeven volwassenen worden vervoerd. Het enorme aantal bergruimten én de slimme techniek maken het dagelijks leven met de Touran veilig en aangenaam. Als trekauto is de Touran zelfs vooruitstrevend te noemen.
De Touran is voorzien van standaard motoren die ook in andere Volkswagens zijn te vinden. De 1.6 TDI scoort in de Touran een magere voldoende voor de prestaties. Alle andere motoren overtuigen juist met een prima verhouding tussen de geleverde prestaties en het verbruik. Het weggedrag is uitstekend.