Volkswagen UP! 1.0 BMT move up / AIRCO / NL-AUTO / 5-DEURS / ELEK. PAKKET
€ 8.995,-
Bouwjaar | 18-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.207 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TG-870-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.207 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TG-870-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bot Auto's |
Contactpersoon | J. Bot |
Adres | Stationsweg 206 |
Postcode | 3364 AP |
Plaats | Sliedrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 413058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.botautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 241 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Wij hebben 5x Volkswagen Up op voorraad, zie www.botautos.nl voor meer informatie en foto's!!!
Leuke en compleet uitgevoerde Volkswagen Up in een mooie frisse kleur.
Origineel Nederlands geleverd.
Beide sleutels, boekje, onderhoudslijst en de Nationale Auto Pas zijn aanwezig.
Voordelig autorijden met een wegenbelasting van circa € 24 per maand en een gunstig verbruik van 4.1 L / 100 km (volgens RDW maatstaven).
Bel gerust voor meer informatie. Tot ziens bij bot auto`s. WIJ ADVERTEREN MET CORRECTE BOUWJAREN EN KILOMETERSTANDEN. AL ONZE AUTO`S ZIJN VOORZIEN VAN EEN NATIONALE AUTO PAS.`S AVONDS GEOPEND OP AFSPRAAK. TEL: 0184-413058
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Up! | Kartoffeln met pizza
Kartoffelen met pizza, dat klinkt als een ongebruikelijke combinatie. Toch is dat de combinatie waarmee Volkswagen de markt voor kleine auto's definitief wil veroveren. Traditioneel zijn het de Italiaanse fabrikanten die meesters zijn in het bouwen van kleine, begeerlijke autootjes. Duitsers bouwen grote, degelijke auto's. De Up moet beide nu combineren: de compacte afmetingen en pittige prestaties van een Italiaan met Duitse degelijkheid.
De Volkswagen Up! combineert Duitse degelijkheid en Italiaanse vormgeving. Met de Up! wil VW eindelijk doorbreken in het A-segment en de auto heeft alle kwaliteiten in huis om dat waar te maken.
Plus
- wendbaar, overzichtelijk en vlot
- zeer zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- hoedenplank scharniert niet mee met achterklep
- trage werking en onhandige bediening navigatiesysteem
- stuurwiel alleen in hoogte verstelbaar, niet in afstand tot de bestuurder
Conclusie
Kartoffeln (aardappelen) met pizza klinkt misschien als een onsmakelijke combinatie. Duitse degelijkheid in combinatie met Italiaanse flair klinkt heel wat aantrekkelijker en dat is precies wat de Volkswagen Up! biedt. Volkswagens nieuwe instapmodel is door een Italiaan getekend en voelt zich helemaal thuis in druk stadsverkeer.
Dankzij de nuchtere Duitse inbreng is de Up! degelijk gebouwd en is er veel aandacht voor veiligheid en milieuvriendelijkheid. Terwijl Volkswagen zeer succesvol is in bijna alle segmenten van de automarkt, is dat in het laagste segment (met de Lupo en Fox) nooit gelukt. De Up! heeft alles in zich om Volkswagen het succes te brengen dat met de voorgangers uitbleef.