Bouwjaar | 06-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.858 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 18-JRX-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.858 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 18-JRX-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoshowroomonline.nl |
Contactpersoon | J.E van Huffel |
Adres | Jan Ligthartstraat 3 a |
Postcode | 3083 AL |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4845508 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53206719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoshowroomonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2009
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
NIEUWE APK KEURING TOT AUGUSTUS 2025 .
VOORZIEN VAN 4 NIEUWE BANDEN .
L.M VELGEN .
AIRCO .
CRUISECONTROL.
AUTO RIJDT EN SCHAKELT PERFECT .
ALLE SOORTEN INRUIL MOGELIJK.
OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, ADVISEREN WIJ U VOORAFGAAND AAN UW BEZOEK TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP TE NEMEN .
DAN KUNNEN WIJ DE BESCHIKBAARHEID GARANDEREN .
TOT SNEL BIJ AUTOSHOWROOMONLINE.NL.
------------------------------------------------------------------------------
ALLE GEADVERTEERDE AUTO'S WORDEN TECHNISCH NAGEKEKEN VOORDAT DEZE WORDEN AFGELEVERD !
EN LET OP !!! BIJ ONS GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
------------------------------------------------------------------------------
Ons adres:JAN LIGTHARTSTRAAT 3-9
3083 AL ROTTERDAM ZUID.
Vlakbij winkelcentrum Zuidplein en Ikazia ziekenhuis.
Ons bedrijf bestaat al sinds 1987(35 jaar.)
TENAAMSTELLING OP LOCATIE MOGELIJK.
Kantoor : 010.4845508.
John : 0653.206719.
Ismail: 0629.541392.
Vanuit het buitenland : 0031.10.4845508.
Betaling kan CONTANT of PIN of per BANK.
Wij zijn aangesloten bij de RDW de VWE de RDC en de Nationale Autopas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.