Bouwjaar | 06-01-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.778 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-SH-NK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.778 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-SH-NK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Verdel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuideinde 29c |
Postcode | 2371 BP |
Plaats | Roelofarendsveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3316630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoverdel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 177 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.362 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 12,5 l/100km (1 op 8,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze Volvo V50 komt uit 2006, werd geleverd van 10-05-2004 tot 31-05-2007 en kostte toen € 42.889,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 125 kW (170 PK) en een cilinderinhoud van 2435 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 220 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,6 liter per 100 km en hij weegt 1362 kg. De APK is geldig tot 20-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Kom vrijblijvend bij ons langs en bekijk onze voorraad.
Aflevering internetprijs met nieuwe APK ook mogelijk. Onze verkopers kunnen u alles vertellen over de verschillende pakketten. Afleverpakketten vanaf EUR 300 met garantie en nieuwe APK. Afleverpakket vanaf EUR 495 met volledige garantie en nieuwe APK voor auto's vanaf EUR 5000.
In onze afleverpakketten zit een afleverbeurt, controle en eventueel vervangen van de distributieriem, extra controle en of vervangen van banden en remmen!
Vraag onze verkopers voor meer informatie over de afleverpakketten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.