Bouwjaar | 08-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.082 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-XFR-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 9.550,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.082 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-XFR-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HZ CARS |
Contactpersoon | M.H Afzali |
Adres | Nijverheidstraat 91 |
Postcode | 3316 AP |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86431870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hz-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.454 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kunt u kijken op onze website: www.hz-cars.nl
Bij HZ CARS bent u aan het juiste adres voor een gebruikte auto. Wij bieden betaalbare auto's aan voor elk budget. Omdat wij geen afleverkosten rekenen, en wij de auto ter plaatse kunnen overschrijven, kunt u indien de auto naar wens is meteen wegrijden! Daarnaast kunnen wij u uiteraard ook van dienst zijn met het inruilen van uw huidige auto. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende indicatie van de inruilwaarde van uw auto!
Voldoet deze auto helemaal aan uw wensen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit!
HZ CARS
Nijverheidstraat 91
3316 AP, Dordrecht, NL
Tel. 0686431870
info@hz-cars.nl
www.hz-cars.nl
*Ondanks het feit dat wij onze advertenties zorgvuldig samenstellen, kan het soms zo zijn dat er onjuiste informatie staat in onze advertenties. Wij zijn hier niet voor aansprakelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.