Bouwjaar | 01-07-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.426 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 33.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.426 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Edwin Eger |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordeinde 25a |
Postcode | 2761 BN |
Plaats | Zevenhuizen Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53771392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.edwineger.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2020 - nov. 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 186 kW (253 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Actieradius: 55 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 46 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Rijklaar prijs €33900, ZEER COMPLETE UITVOERING, alle onderhoudsboekjes/papieren aanwezig, LEER, PANORAMA/SCHUIFDAK, CAMERA, ENZ,ENZ,ENZ.
= Bedrijfsinformatie =
Om auto's te bezichtigen altijd tel. een afspraak maken. BEL.0653-771392
WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!, BOUWJAAR EN KILOMETERSTAND ALTIJD GEGARANDEERD!
Erkend RDW autobedrijf, lid van de BOVAG, wij kunnen onze auto's leveren met BOVAG GARANTIE.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij ons.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.