Bouwjaar | 04-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.748 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NXR-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
€ 11.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.748 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NXR-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | W. de Jong Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Timmerfabriekstraat 18 |
Postcode | 2861 GV |
Plaats | Bergambacht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30720993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wdejongautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 638 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Voorzien van:
-Halogeen en led verlichting voor
-Led verlichting achter
-17'' Lichtmetalen velgen
-Afneembare trekhaak
-Elek. Inklap- Verstel- en Verwarmbare spiegels
-Parkeersensoren voor en achter
-Adaptieve cruise control
-Noodremassistent
-Voetgangersherkenning
-Side assist
-Lederen/ Stoffen bekleding
-Multifunctioneel stuurwiel in leder bekleed
-Navigatie
-Telefoonvoorbereiding
-FM radio
-2-Zone climate control
-Lederen versnellingspook
-Bekerhouders voor met afdek luik
-Bekerhouders achter
-Middenarmsteun achter
-Isofix achter
-Zonnewering
-Etc.
Deze Volvo V60 is door inruil verkregen. De auto krijgt voor aflevering nog een nieuwe APK met nieuwe voorbanden!
Bestuurdersstoel heeft wat instapschade.
Vanwege de leeftijd is er geen garantie meer mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website vindt u een volledige fotoreportage van deze auto met 100+ foto's.
Volg ons op Instagram: @Wdejongautos om als eerste de nieuwe voorraad te zien!
Heeft u interesse in deze auto en wilt u hem komen bekijken? Neem dan vooraf contact met ons op via de mail of bel ons even, zodat wij de auto voor u klaar kunnen zetten.
Wij zijn van maandag t/m zaterdag op afspraak geopend. Neem daarom telefonische contact op om een afspraak in te plannen en om eventuele teleurstelling te voorkomen.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.